Joo paljon on taas mahtunut jo alkuvuoteen..

On toi jätkä ( Nemo) aikas lailla kohelo välillä. Siis sehän aloitti minun sukkien syönnin noin 6kk vanhana. Silloin joulun alla nielaisi kokonaisena minun nilkkasukan, paniikkihan siitä sitten iski. Olin varma, että leikkaukseen joudutaan.. Mutta niinhän siinä sitten kävi, että viikko meni ja sukka tuli kokonaisena ulos. Samalla aikataululla on sen jälkeen tullut vielä kolme sukkaa. Viimeisin tiistai-aamuna. :)

No ettei nämä kohellukset lopu pelkkiin sukkiin... Olin kolaamassa lunta alku kuusta, Nemo päätti tulla komentamaan kolaa ja otti suulla kiinni kolasta. No kielihän se jäätyi siihen rauta osaan, ja voitte vaan arvata paljonko verta tuli kun kielenpinnasta lähti kerros. Juu-u, ei oppinu jätkä tästä ei. Tänään olin lenkillä jäällä ja Nemo pääsi joksemaan irti, nautti kyllä kovasti. SItten päätti hypätä minun kädessä olevaan hihnaan ja niinhän siinä kävi, että taluttimen lukko meni suuhun ja kieli jäi siihen kiinni. Taas tuli verta jonkin aikaa, onneksi kuitenkin tyrehtyy lumella.

 

Tälläistä meidän alku vuoteen, saapas nähdä miten tämä tästä jatkuu. Toki meillä on ollut paljon hyviäkin hetkiä. Pakko oli vaan kertoa nämä kommellukset, kun on se vaan niin, että välillä sitä miettii "onkohan tolla kaikki kotona?". Takapihalle kun päästää yksinään niin pulkka saa kunnolla kyytiä ;)

Huomenna sitten Pohjoisen reissuun, pääsee Nemo matkustamaan ja nauttimaan ulkoilu viikonlopusta ;)